Sabtu, 25 September 2010

Terima Kasih KARANGKRAF!!




Alhamdulillah sebab segala penat dan lelah serta pengorbanan dari segi wang ringgit, tenaga dan masa akhirnya terbalas jua..terima kasih diucapkan untuk Kumpulan Karangkraf kerana telah menyediakan hadiah2 yang berharga kepada para pemenang bagi peraduan yang dianjurkan oleh kumpulan tersebut..saya juga merupakan antara mereka2 yang bertuah kerana memenangi hadiah peraduan..Sebelum nie pun saya pernah menang juga peraduan..daripada salah satu majalah terbitan Kumpulan Karangkraf nie..pernah dapat hadiah cam t-shirt, bekas cd, dvd, buku nota dan lain2..terbaru saya memenangi T-Shirt bagi filem Treasure Hunter & Bodyguard Assassin..Terima kasih diucapkan..

Biasanya bila saya masuk peraduan dalam majalah tersebut, saya akan mencari jawapan di dalam internet sebab soalan yang ditanya tidak disediakan jawapan dalam majalah tersebut..so, terpakse la cari jawapan di internet..kemudian hantar pada awal tarikh..InsyaAllah boleh menang..hehe..

Bukan macam sesetengah majalah terbitan syarikat lain tu..Payah betol nak menang peraduan..Banyak kali masuk peraduan tapi satu pun xpernah menang..Walhal, jawapan yang ditulis adalah betul serta dihantar pada awal tarikh..camne la syarikat tu memilih pemenang..Wallahua'lam..akhir kata semoga Kumpulan Karangkraf terus maju di dalam dunia penerbitan majalah di Malaysia pada masa akan datang serta menerbitkan lebih banyak bahan bacaan yang bermanfaat untuk para pembaca..lebih2 lagi buat mereka yang beragama Islam..InsyaAllah..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Lagu


Berlin - Instrumental Mp3
Mp3-Codes.com
Related Posts with Thumbnails