Khamis, 15 April 2010

Bila 14 APRIL menjelma...




Sungguh pantas masa berlalu, bumi berputar 365 hari..14 April ku fikirkan baru saja kutemui pada tahun lepas..Alhamdulillah, ku masih sempat bertemu dengan 14 April pada tahun ini, 2010..Apa istimewa sangat dengan tarikh ini?? em, sebenarnya tarikh ini merupakan tarikh keramat buat diriku..tarikh ku dilahirkan di muka bumi ini.. tahun nie genap la usiaku 22 tahun..tua dah..huhu..harapanku yang utama ialah ku mengharapkan hidupku ini diberkati oleh-Nya..dan dengan penambahan usia ini juga mengingatkanku bahawa masa berlalu dengan pantas..so, senantiasa lah mengingati-Nya dan beramal soleh sebelum bertemu dengan-Nya..

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada insan2 yang mengingati "birthday" ku ini..walau bz dengan tugas masing2, tp masih sempat ucapkan kata2 "Happy Birthday to You" kepada diriku ketika bertemu dengannku atau ketika mengirim mesej..jutaan terima kasih diucapkan..rasa terharu la plak..huhu..

Insan yang pertama mengucapkan "Selamat Hari Lahir" kepadaku adalah Saba..juniorku..seingatku masa tu adalah 13 April..lepas balik dari solat Maghrib di surau I3P..terima kasih Saba..hehe..Berikutnya pula adalah insan yang paling ku sayang dalam hidup ini iaitu ibuku, Maimunah Binti Aripin..terima kasih mak..

Disusuli pula :
Nor Maizura Haron (akak), Siti Fatimah, Mawaddah, Syahida, Hidayah (13P), Azrai (kembo), Azuari(abang), Kak Nur (akak ipar), Abdullah (I3P), Azrul (adik), Azmil (abang), Mustaqim, Salwani, Munirah dan Ain (I3P)..

Tidak dilupakan juga insan2 yang mengucapkannya di laman sosial popular, FACEBOOK..seingatku Mahfuz, Shahir, Muhibbiin, Atiyah, Huzaifah, Nadwa, Sopi, Basar, Harqib dan lain2..terima kasih banyak2..hanya Allah SWT saja yang boleh membalas jasa baik kalian..InsyaAllah..


Adakah ku sempat bertemu lagi dengan 14 APRIL pada tahun hadapan?? wallahua'lam..

2 ulasan:

Noorsyahida berkata...

salam alaik..
selamat hari lahir..
~mujur nama aku ada kat atas..kalu takde, siap ko!~ cewah

- smg dipanjang umur dlm kredhaan~

p/s - besday ak jgn dlupakan...

akuinsanbiasa88 berkata...

Absolutely ak ingat besday kwn2 ak..

Catat Ulasan

Lagu


Berlin - Instrumental Mp3
Mp3-Codes.com
Related Posts with Thumbnails