Sabtu, 8 Januari 2011

Sepi




SEPI..sinonim dengan perkataan tersebut adalah sunyi..lagi ia juga merujuk kepada situasi seseorang yang berasakan dirinya berada dalam keadaan keseorangan..em, perasaan nie ada pada diri saya sepanjang minggu pertama berada di asrama maktab sekembalinya daripada cuti sekolah..benda nie terjadi coz kebanyakan kawan2 yang kamcem dah tak duduk asrama dah..so, sebab tu la jadi cam sepi..takde tempat nak kongsi masalah..sembang2 kosong dan sebagainya..apapun, saya anggap nie merupakan cabaran terakhir kepada diri saya..untuk menguatkan lagi diri saya menempuh dugaan nie, kerap kali saya mengingatkan diri saya bahawasanya tahun nie merupakan tahun terakhir saya belajar di Perlis..sedikit sebanyak kurang la rasa sepi tu..hehe..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Lagu


Berlin - Instrumental Mp3
Mp3-Codes.com
Related Posts with Thumbnails