Isnin, 23 Ogos 2010

Gila Jersi..


Antara jersi yang telah dibeli di Padang Besar.



Sebenarnya sudah lama hendak menjejakkan kaki ke Padang Besar untuk membeli belah..Tetapi selalu tidak menjadi kenyataan atas beberapa sebab yang tidak dapat hendak dielakkan. Alhamdulillah, pada tanggal 8 Ogos yang lepas, saya dapat juga pergi ke Padang Besar buat pertama kali pada tahun ini dengan menaiki kenderaan sendiri.. Saya pergi ke situ bersama dengan seorang rakan saya..Dia yang mengajak saya pergi ke Padang Besar..Katanya hendak mencari jersi..Saya pun teringat kembali dengan permintaan abah saya yang teringin dengan jersi pasukan bolasepak "Argentina"..Tanpa berlengah panjang, saya dan kawan saya tersebut pergi la ke Padang Besar..Dari IPG ke Padang Besar mengambil masa lebih kurang 40 minit..Bila dah sampai ke sana, mulalah saya jadi rambang mata..Tujuan asal hanya sekadar membeli jersi Argentina untuk abah..Tetapi bila dah sampai, lain pulak jadinya..saya pun teringin jugak hendak membeli jersi untuk saya..Bila diputuskan keputusan terakhir, akhirnya saya bercadang membeli 4 jersi..satu untuk abah, satu untuk abang, satu untuk adik, dan satu untuk saya..Akhirnya saya membeli jersi Argentina untuk abah, jersi pasukan Belanda untuk saya, jersi Jerman dan Liverpool masing2 untuk abang dan juga adik..Selepas puas merayau di sekitar pasar tersebut, saya serta rakan pun pulang semula ke IPG..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Lagu


Berlin - Instrumental Mp3
Mp3-Codes.com
Related Posts with Thumbnails