Isnin, 18 Oktober 2010

Nazmizan tak lokek dengan senyuman..


Masih ingat lagi tak insan yang bernama Nazmizan Muhammad ini?? Atlet yang berasal dari Terengganu ini pernah menggegarkan arena sukan tempatan menerusi pencapaiannya dalam acara lari 100 meter..Bahkan beliau pernah memenangi acara tersebut pada Sukan Sea hampir sedekad lalu..Pada minggu lepas first time saya bersua dengan beliau secara live..Masa tu saya dan seorang rakan ingin pergi ke kuliah dengan menaiki kenderaan kereta..Beliau pula menunggang motosikal dan betul2 berhenti di hadapan kafe berdepan dengan aspura yakni asrama untuk pelajar lelaki..agaknya hendak berjumpa dengan adik ipar dia kot..yang juga junior saya di maktab..Em, bila saya terlihat beliau saya rasa macam kenal..lepas tu saya tanye kepada rakan n dia kata tu Nazmizan Muhammad..bila beliau perasan yang kami melihatnya di tempat parking kereta, beliau pun melemparkan senyuman yang manis..on da way kami nak g ke kelas dengan menaiki kereta, beliau tanpa segan silu melambaikan tangan kepada kami sebagai tanda kemesraan..em, jarang betul la jumpa selebriti macam Nazmizan nie..kebanyakannya bila dah jadi superstar, jadi terkenal, famous dan popular mulalah jadi bongkak dan sombong..so, contohilah si Nazmizan nie yang mesra dengan orang biasa macam saya nie..Beliau pun seorang yang mudah tersenyum..Apapun, semoga berjaya di dunia dan akhirat diucapkan kepada Nazmizan Muhammad..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Lagu


Berlin - Instrumental Mp3
Mp3-Codes.com
Related Posts with Thumbnails